Wandelclub IJsselstein van start

Wandelclub IJsselstein is van start gegaan en de website staat live! Daarmee komt een wens voor ons uit. Al een aantal jaar lopen wij met het idee rond om een wandelclub te beginnen. Vaak bedachten we de mooiste ideeën tijdens onze wandeltochten in het land, maar het kwam er maar niet van. Tot twee weken geleden.

Karin kreeg van Stichting Pulse de mogelijkheid om een trainingsdag te volgen voor Wandeltrainer. Ze heeft haar certificaat behaald en zo kwamen onze ideeën weer op gang. Vorige week bood Stichting Pulse ons de optie om een tafeltje te krijgen op de wandelmarkt van vrijdag 18 februari. Dat was voor ons het laatste zetje wat we nodig hadden. Afgelopen weekend deze website gemaakt, zodat we iets kunnen presenteren en dat mensen die zin hebben om te wandelen zich in kunnen schrijven.

De kop is eraf! En wij hebben er enorm veel zin in om binnen kort onze eerste wandeling te kunnen maken met de nieuwe Wandelclub IJsselstein.